برای سنجش فرزندم چکار کنم ؟سنجش تخصصی چیه؟

برای سنجش فرزندم چکار کنم ؟سنجش تخصصی چیه؟

سلام وقت همگی بخیر
خوش امدید به سایتمون
برای سنجش فرزندم چکار کنم؟ جایی هست که با فرزندم سنجش کار کنند؟ اگر فرزندتون مهدکودک یا پیش دبستانی رفته و از نظر یادگیری مشکلی نداره با خیال راحت برید سنجش؛ اما اگر در گفتار و مسائل شناختی مشکلی داره حتما هر چه سریعتر پیگیر بشید؛ چون ممکن بخاطر همین موضوع سنجش قبولللللل نشه و یا بفرستن استثنایی… . حالا چکار کنیم حتی اگر همه چیزش خوب بود ولی وقتی میره پیش کارشناس سنجش، دست پاچه نشه و خوب جواب بده……شبیه سازی کنید بهمین راحتی. اما قرار نیست این موضوع رو برای خودمون به یه بحران تبدیل کنیم.

پیشنهاد ویژه: کلینیک گفتار درمانی 

سنجش تخصصی چیست؟

سنجش تخصصی منظور اینه که یک کارشناس اختلال یادگیری یا مسلط و آشنا به اختلال یادگیری، فرزند شما از نظر هوشی و جسمی بررسی میکنه و سوالاتی میپرسه و تمریناتی از فرزندتون میخواد که تخصصی تر و بیان کننده هوش فرزند شماست. مثلا این جمله تکرار کن..پارسال با هواپیما رفتیم شهرستان اما بابام چون مرخصی نداشت با ما نیومد! تا اینجا با تعریف سنجش تخصصی چیست آشنا شدیم.

چه کسانی به سوالات تخصصی سنجش آشنایی دارند؟

بله بعضی کلینیک ها و کارشناسان توانبخشی مثل کاردرمانی روانشناس گفتار درمان با این سوالات آشنایی دارن…

اگر نگران آینده فرزندتونید و نمیدونید چکار کنید، کلینیک نگاه نوین این نگرانی برای شما برطرف میکنه …

کلینیک تخصصی نگاه نوین با کادری مجرب و حرفه ای در کنار شما خانواده های عزیز و فرزندان دلبندتون هست تا از چالشی به عنوان سنجش فرزند براحتی عبور کنید. کلینک نگاه نوین از چند کلینیک تخصصی تشکیل شده. کلینیک کاردرمانی نگاه نوین، کلینیک گفتار درمانی نگاه نوین و کلینیک روانشناسی نگاه نوین بخش های تخصصی کلینیک ما هستند که آمادگی ارائه هرگونه مشاوره تخصصی جهت بهبود وضعیت عمومی کودکان شما را دارند. پس دیگه دغدغه ای برای سنجش فرزندتون نداشته باشید.

در صورت وجود هرگونه نگرانی و یا استرس از سنجش کودک از طریق شماره تماس 09106454196 ما در کنارتون هستیم

پیشنهاد ویژه: کلینیک کار درمانی 

برای سنجش فرزندتون  از طریق تلفن و فضاهای مجازی زیر با ما در ارتباط باشید:

2 thoughts on “برای سنجش فرزندم چکار کنم ؟سنجش تخصصی چیه؟

  1. زهرا رحیمی می‌گوید:

    سلام و ارادت خدمت تیم کلینیک و دکتر جباری ،من فرزندم 6 سالشه و بردم سنجش ورود به مدرسه که رد شد و گفتن باید بره تخصصی و هر چی از کارشناس سنجش پرسیدم چرا بایده بره درست و حسابی جوابمو نداد منم توی اینترنت کلی سرچ کردم با چند نفر هم صحبت کردم و در نهایت با منشی کلینیک دکتر جباری صحبت کردم و یه تایم تست برای من ست کردن توی همون جلسه ی اول دکتر بهم گفتن دختر تون دقت و حافظه ش ضعیفه بخاطر اون در سنجش رد شده و گفتن یه چند جلسه باهاش کار کنیم سنجش قبول میشه دقیقا همینطور هم شد،خدا خیرشون بده وقتی دخترمو بردم سنجش تخصصی بهم گفتن دخترتون خیلی خوبه میتونه بره کلاس اول.من واقعا از کلینیک شون راضیم توصیه می کنم بهشون اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *